אין לך מוצרים להשוואה.
מנוע SUZUKI יפני עם ביצועים גדולים, אל תיתנו למימדים הקטנים של מנוע זה להטעות אתכם מתחת למכסה המנוע מסתתרת טכנולוגיה ויתרונות שייקחו אתכם רחוק ובטוח יותר מכל מנוע אחר שהכרתם עד היום, מנוע חסכוני ביותר בדלק מאפשר טווח שיוט של עד 50% יותר ממנוע שתי פעימות מקביל, המנוע שקט במיוחד הודות ללוח ויסות במערכת הפליטה בעל שלושה שלבים ופליטה דרך בית ציר המדחף,בנוסף הוכר המנוע כמנוע נקי מזיהום מים ואוויר לפי סטנדרט 2006 EPE והוכרז ככזה ע"י ארגון CARB. הנדסת אנוש מתקדמת נוחיות מפעיל גבוה מאפשרת למשיט התנעה קלה הודות למערכת הורדת קומפרסיה בזמן ההנעה, בידית ההיגוי ישנו לחצן מדומם החירום למנוע, ומנורת ביקורת LED ללחץ השמן נמוך במנוע,מערכת למניעת רעידות המורידה בצורה משמעותית את הרעידות המועברות מהמנוע לכלי השיט,ומערכת שאינה מאפשרת לסיבובי המנוע לעלות בעת שהמנוע נמצא בניוטרל או בזמן הורדת מצערת בצורה פתאומית דבר המוריד בצורה משמעותית את השחיקה במנוע. מנוע זה מתוכנן לעבודה מאומצת ולדחיפת מאסות במים, עיצוב המנוע הינו נקי חלק ללא בליטות או זיזים הוא קומפקטי קל משקל ומאסיבי מאוד, במנוע זה תוכלו לבחור בין הנעת משיכה או הנעת סטרטר חשמלי.מערכת ההצתה דיגיטאלית CDI רב נקודתית הייחודית למנועי SUZUKI מאפשרת הנעת נגיעה וניצוץ רב עוצמה. ידית הילוכים נוחה וידידותית הילוכי F-N-R העברה חלקה בין ההילוכים מערכות אלו ואחרות רבות המותקנות במנוע זה מביאות אותו לרמת ביצועים ואמינות הגבוה ביותר בתחום זה בעולם הוסיפו את נפח המנוע 302cc והרי לכם המנוע החזק ביותר בקטגוריה זו בעולם, למנוע ניתנת שנה אחריות.
חשוב: מדידת הכוח במנועי סוזוקי הינה כ"ס נטו ונמדדת בציר המדחף לאחר הפחתת כל מערכות המנוע.
שיא-ספיד יבואן בלעדי בישראל.
נתונים טכניים למנוע DF15
כוח סוס | 15 - ארבע פעימות |
אורך רגל | S:381 |L:508 |
מערכת התנעה | ידנית / חשמלית |
משקל (ק"ג) | S:47.5| L:48.5 |
משקל (ק"ג) למנועי הנעה חשמלית | S:44.0 | L:45.0 |
סוג מנוע | OHC |
מערכת הספקת הדלק | קרבורטור |
מספר צילינדרים | 2 |
נפח הצילינדרים CC | 302 |
קדח הצילינדר (מ"מ) | 58x57 |
הספק מרבי | 11kW |
טווח מצערת מרבי (סל"ד) | 5,400-6,000 |
היגוי | ידני / שליטה מרחוק |
צ'וק | ידני |
כמות שמן באגן (ליטרים) | 1.0 |
מיכל דלק(ליטרים) | 12 |
מערכת הצתה | Digital CDI |
מחולל זרם אלטרנטור | 12V6A |
התקנה / מתלה מנוע | הרכבה על קיר אחורי |
שיטת הרמה וצידוד המנוע | ידני |
יחס העברה בגיר | (1.92)12:23 |
ידית הילוכים | קדימה - ניוטרל - אחורהF -N-R |
מערכת פליטה | פליטה דרך ציר בית המדחף |
מדחפים עם פסיעה שונה | "7 - "11 |