אין לך מוצרים להשוואה.
דגמי מנועים ימיים חדשים וחדשניים לסירות וכלי שיט קלים ,שקטים אמינים, מהירים, חסכוניים בדלק, בעלי עוצמה גבוה נוחיות תפעול תחזוקה וחיסכון ניכר בהוצאות למול כל מנוע מקביל אחר...
חשוב.. מדידת הכוח במנועי סוזוקי הינה כ"ס נטו ונמדדת בציר המדחף לאחר הפחתת כל מערכות המנוע.
מערכת הנעה חדשה כולל גל ארכובה מהפכני , בוכנה מיוצבת, מערכת שמן עם פילטר , משתיק רעש , משקל קל , הנחת המנוע על שלוש צדדים הינם חלק מהחידושים במנועי סוזוקי החדשים.
מנוע ארבע פעימות אדיר בנפח 138cm3 הגדול ביותר בתחום מנועים זה בעולם. מנוע זה הוא החזק והמתקדם בתחומו בעל ביצועים ואמינות מדהימה, כבר במבט חיצוני ניתן לראות את האיכות והקדמה הטכנולוגית שהושגה לאחר שנות פיתוח וניסיון ארוכות, מכסה המנוע בדגם זה שונה כך שמיכל הדלק נמצא מעל הקרבורטור, כך שהדלק יורד למערכת הדלק בכוח הכבידה דבר שהוריד באופן משמעותי את הזמן שלוקח להניע את המנוע בפעם הראשונה מקצר את מעברי הדלק ומונע סתימות ותקלות מיותרות, משקל המנוע הופחת והוא עומד על 24 ק"ג בלבד המנוע הקל ביותר מכל סדרת המנועים הקיימים למול חברות אחרות, מכסה המנוע מעוגל וחלק מאפשר שימוש נוח למפרשנות דיג ורשתות, המכסה שונה והוא מאפשר נשיאה סגירה והנחה של המנוע בזמן נשיאה על שלושה צדדים, וניתן לאחוז ולשאת את המנוע בשתי הידיים, מערכת שימון מהפכנית כולל פילטר שמן ומעבר שמן ישיר במנוע מקנים אמינות גבוה וסיכה משופרת למערכות השונות, ידית הכיוון שונתה ובדגם זה הינה מאסיבית מתקפלת וארוכה עם מצערת גז בידית, מדומם החירום הכולל סליל מסולסל ותפס המאפשר כיבוי המנוע באופן מידי בזמן חירום הועבר לגוף המנוע מערכת היגוי מתקדמת עם ציר צידוד חזק ממוסב במסבים מיוחדים המקנים למנוע צידוד של 180 מעלות היגוי מדויק ושליטה נוחה וקלה של המפעיל, המערכת מצוידת בבקרת רגישות על מוט הצידוד המאפשרת כיוון לפי נוחיות המפעיל והיא כוללת נעילת כיוון, במערכת הכיוון האחורית (הטרים) קימות כמה דרגות גובה המאפשרות כיוון המדחף בגבהים משתנים כלפי דופן הסירה. מערכת ההרמה במנוע מאפשרת הרמת המנוע
שלוש דרגות גובה עד למצב של 90 מעלות כלפי דופן הסירה, בנוסף המנוע מצויד במערכת המאפשרת שיוט במים רדודים ונעילת ציר המנוע והמדחף נעשית באופן אוטומטי כמשלבים הילוך לאחור. מתחת למכסה המנוע מובנה מיכל דלק אינטגראלי בנפח אחד ליטר המאפשר שיוט של כשלוש שעות, בקדמת המנוע מותקן מחבר דלק המאפשר התחברות למיכל דלק חיצוני בנפח 12 / 24 ליטרים כדי להקנות למפעיל כלי השיט טווח שיוט ארוך (המיכל
והצינור הינם אופציונאלים) , בתחתית המנוע ממוקם ברז דלק מוגן המאפשר משיכת הדלק מהמכל המבוקש, המנוע שקט וחסכוני ביותר בדלק ניבדק ואושר כמנוע עם דרגת זיהום מים ואויר נמוכה ביותר דבר שזיכה אותו בפרסים בין לאומים רבים, מאחר ויש לו אגן שמן ניפרד אין צורך בהוספת שמן לדלק, בצד המנוע נמצא חלון עם נקודת מינימום למפלס השמן במנוע המאפשרת למפעיל בקרה חיצונית ואזהרה על גובה השמן באגן, בצד המנוע ישנה כניסה למערכת קירור המים אשר ע"י חיבור פשוט (המחבר אופציה) מאפשרת שטיפת המנוע ע"י חיבור צינור חיצוני דבר המאפשר השארת המנוע על הסירה וחוסך את הצורך במיכל שטיפה, מערכת הקירור כוללת משאבת מים ממתכת היעילה והחזקה ביותר מבין המנועים הקיימים בשוק, למנוע גיר עם הילוכים F-N-R ומדחף מתקדם בעל שלוש להבים המתרגם את פקודות המפעיל בצורה יעילה ורבת עוצמה, ידיות נשיאה אחורית גדולה וחזקה משופרת מאפשרת נשיאת המנוע בצורה מאוזנת בדומה לנשיאת מזוודה במכסה המנוע קימת ידית נוספת המאפשרת הרמה ונשיאה נוחה , בצד המנוע קימות נקודות הנחה מרופדות גבוהות המאפשרות השכבת המנוע משלושת עבריו ללא גרימת נזק. איך שלא תסתכלו על זהו המנוע בעל היעילות החיסכון והביצועים הגבוהים ביותר במים. למנוע ניתנת שנה אחריות.
שיא - ספיד יבואן בלעדי בישראל.
המנוע מסופק בצבע שחור החדש פרל Nebular של הגוף מדבקות חדשה כדי להקנות לו עיצוב אלגנטי. במרדף אחר הקדמה והשאיפה למצוינות ועליונות טכנולוגית של מהנדסי Suzuki הגיעו המהנדסים המונחה על ידי מושגי הפיתוח של מנוע "קל משקל" ו "הפעלה קלה". ערכו שיפוץ כללי בעיצוב הקיים השיגה הפחתת משקל מקיפה Operability משופרת. הגדילו את יעילות מערכת דלק ועיצבו מחדש ובצורה נועזת את מערכת השימון, החל מסנן שמן ראשון בשלבים. תוך כדי שימוש של גל ארכובה מתקדם.דרך מיכל דלק עליון בלתי נפרד לתחזוקה משופרת, מערכת הטיה חדשה ידית אחיזה ונשיאה ארגונומית, אשר העלו את נידות המנוע ונשיאתו ברכב או ביד בצורה ניכרת הוכיח את ערכם במגוון של תנאי הפעלה, מנועי Suzuki מדגני DF6A, DF5A ו DF4A יצרו בעצמם מודל כתקן מושלם עבור מנועים ניידים.
עיצוב חדשני !!! תוך שמירה קפדנית על נפח מנוע גדול של 138cm3, ועל עיצוב קונבנציונלי קטן ממדים נעשו במבנה המנוע מספר שיפורים וצמצומים כדי לממש הפחתת משקל תוך העלאת ביצועים ומהירות ושיפור ניכר במירב מערכות המנוע , מהנדסי החברת סוזוקי הצליחו לעשות את כל זאת ותוך כדי כך אף הצליחו להוריד את משקל המנוע בק"ג אחד, המשקל הכולל של המנוע 24.0 ק"ג בלבד !!! מנוע זה כיום הוא המנוע הקל ביותר בתחומו.
נשיאה והובלה משופרת !!! יחד עם הפחתת המשקל, שופרו ושונו ידיות הנשיאה, הכיסוי הנמוך אשר עוגל ונעשה קל ונוח יור מאפשר אחיזה נוספת בחזית המנוע המאפשרת למפעיל לשפר את הובלת המנוע ולשאת אותו בשתי הידים עד לכלי שיט וממנו בגמר השימוש..
פיתוח מהפכני !!! מיכל הדלק נפרד נמצא מעל הקרבורטור ומערכות הסיכה והשימון החדשות מאפשרות הובלה ואחסון של המנוע ביד בכלי הרכב ובסירה על כל אחד משלושה צדדים ( קדמת המנוע, צד ימין וצד שמאל. בדומה למנוע 2 פעימות ) ללא דליפה של דלק או שמן בזמן ההובלה.
שינוי מיקום מיכל הדלק !!! מיקום מיכל הדלק המונח ממש מעל קרבורטור, מאפשר אספקה סדירה ורציפה של דלק והנעה קלה גם לאחר איחסון ארוך. תכונות אלה שיפרו את הידידותיות וההנאה של המשתמש בצורה ניכרת הגם שמדובר במנוע חיצוני קטן ונייד.
קל משקל |
|
קל
להובלה ולאחסון |
|
מערכת שימון אמינה ויציבה |
|
הנחת המנוע על שלוש צדדים !!! |
|
מערכת הטיה חדשה |
|
ידית היגוי חדשה ומאסיבית |
|
גל ארכובה אופסט |
|
פעולה שקטה |
|
שיפור הניידות |
|
המערכה נגד הקורוזיה במנועי סוזוקי |
|
מערכת פליטת אמולסיה וגזים נמוכה, תפעול יעיל ונקי טכנולוגית ארבע הפעימות המתקדמות של סוזוקי מאפשרת לספק פעולה יעילה ביותר ופליטה נמוכה. מצב זה מאפשר למנועים של סוזוקי להתאים לחלק מהתקנים המחמירים ביותר בעולם * 3 כולל פליטות EURO 1 תקנים Directive 94/25 / EC כפי שתוקן על ידי הדירקטיבה 2003/44 / EC * 4, ולקבל דירוג של שלושה כוכבים מהמכון לזיהום אוויר בקליפורניה ממשאבים חיצוניים (פחמימות). * 3: תאימות תקני פליטה לאזור מסוים. * 4: המנוע עומד בתקני הפליטה של האיחוד האירופי רמות רעש של מערכת פליטה שקבע הפרלמנט האירופי והמועצה האירופית. |
נתונים טכניים למנוע DF5A
כוח סוס |
5 - ארבע פעימות |
אורך רגל |
S:381 | L:508 |
מערכת התנעה |
ידנית |
משקל (ק"ג) |
S:24 | L:25 |
סוג מנוע |
OHV 4 פעימות |
מערכת הספקת הדלק |
קרבורטור |
מספר צילינדרים |
1 |
נפח הצילינדרים CC |
138 |
קדח הצילינדר (מ"מ) |
60.4x48 |
הספק מרבי |
3.7kW |
טווח מצערת מרבי (סל"ד) |
5,500-4,500 |
היגוי |
ידני |
צ'וק |
ידני |
כמות שמן באגן (ליטרים) |
0.7 |
מיכל דלק (ליטרים) |
מובנה על המנוע 1 |
מערכת הצתה |
Digital CDI |
מחולל זרם אלטרנאטור | 12V -5AH (אופציונאלי) |
התקנה / מתלה מנוע |
הרכבה על קיר אחורי |
שיטת הרמה וצידוד המנוע |
ידני |
יחס העברה בגיר |
(1.92) 12:23 |
ידית הילוכים |
קדימה - ניוטרל - אחורה F-N-R |
מערכת פליטה |
פליטה מעל המדחף |
מדחפים עם פסיעה שונה |
7-1/2X7" |
יצרן | Suzuki |
---|---|
משקל (ק"ג) | 25 |