אין לך מוצרים להשוואה.
בשנה האחרונה הודיעה חברת סוזוקי היפנית על השקת דגם
מנוע בגודל בינוני חדש עם צריכת דלק יעילה ונמוכה משמעותית מכל מנוע מקביל מנוע חיצוני
בעל ביצועים מתקדמים דור חדש של מנועים מנוע DF20A.
מודלים חדשים
אלה של מנועים הוצגו בהופעת הבכורה שלהם בעולם בתערוכת הסירות בדיסלדורף גרמניה בינואר 2012,
מהווים את המנועים הראשונים בעולם בגודל הזה הכוללים הזרקת דלק אלקטרונית עם צריכת
דלק נמוכה ביותר.
מנועים החדשים
כוללים עיצוב קומפקטי הזרקת דלק אלקטרונית חדשה, ומערכת דלק משולבת עם מערכת בקרה מתקדמת
של סוזוקי אשר מעניקה למנועים אלו יתרונות גדולים על פני כל מנוע דומה כגון: משקל נמוך,
האצה קלה ומהירה יותר, רעש מזערי עבודה חלקה ומעל לכל צריכת דלק נמוכה ביותר.
כדי להשיג
כל זאת, מהנדסי סוזוקי תכננו מערכת הזרקת דלק חדשה לחלוטין מערכת שנבנתה במיוחד עבור
דגמים אלו, הכוללת: משאבת דלק מוטבעת בלחץ גבוה, גוף מצערת חדש ומפריד דלק קטן המפריד
את אדי הדלק מההזרקה. על ידי עיצוב מחדש של חלקים אלה הפכו המרכיבים לקטנים יותר מאלה
המשמשים מנועים גדולים הכוללים הזרקת דלק אלקטרונית בגדלי המנועים שבין (DF40-DF300)
כדי להוריד באופן משמעותי את המשקל הכולל של המנועים החדשים אלה ולאפשר להם להיות כל
הזמן נמוכים וקומפקטיים ככל האפשר.
על פי בדיקה פנימית של סוזוקי, משמעות הדבר היא כי משקל המנוע החדש יהיה 44 ק"ג בלבד והוא נחשב למנוע הקל וקומפקטי ביותר בגודל שלו.
הגודל קומפקטי
ומשקל קל של מנועי ה- DF20A החדשים מאפשר להם התאמת כוח
אידיאלי עבור מגוון רחב של סירות, כולל: סירות קטנות ובינוניות, מנועים חדשים אלו יהיו
אידיאליים עבור מיגון רחב ביותר של כלי שיט. בשל משקלם הקל יהיה אפשר לשאת אותם בקלות
ולהתאים אותם לסירות קטנות ומהירות.
חשוב: מדידת הכוח במנועי סוזוקי הינה כ"ס נטו ונמדדת בציר המדחף לאחר הפחתת כל מערכות המנוע.
מנוע SUZUKI יפני עם ביצועים גדולים, אל תיתנו למימדים הקטנים של מנוע זה להטעות אתכם מתחת למכסה המנוע מסתתרת טכנולוגיה ויתרונות שייקחו אתכם רחוק ובטוח יותר מכל מנוע אחר שהכרתם עד היום, מנוע חסכוני ביותר בדלק מאפשר טווח שיוט של עד 50% יותר ממנוע שתי פעימות מקביל, המנוע שקט במיוחד הודות ללוח ויסות במערכת הפליטה בעל שלושה שלבים ופליטה דרך בית ציר המדחף,בנוסף הוכר המנוע כמנוע נקי מזיהום מים ואוויר לפי סטנדרט 2006 EPE והוכרז ככזה ע"י ארגון CARB. הנדסת אנוש מתקדמת נוחיות מפעיל גבוה מאפשרת למשיט התנעה קלה הודות למערכת הורדת קומפרסיה בזמן ההנעה, בידית ההיגוי ישנו לחצן מדומם החירום למנוע, ומנורת ביקורת LED ללחץ השמן נמוך במנוע,מערכת למניעת רעידות המורידה בצורה משמעותית את הרעידות המועברות מהמנוע לכלי השיט,ומערכת שאינה מאפשרת לסיבובי המנוע לעלות בעת שהמנוע נמצא בניוטרל או בזמן הורדת מצערת בצורה פתאומית דבר המוריד בצורה משמעותית את השחיקה במנוע. מנוע זה מתוכנן לעבודה מאומצת ולדחיפת מאסות במים, עיצוב המנוע הינו נקי חלק ללא בליטות או זיזים הוא קומפקטי קל משקל ומאסיבי מאוד, במנוע זה תוכלו לבחור בין הנעת משיכה או הנעת סטרטר חשמלי.מערכת ההצתה דיגיטאלית CDI רב נקודתית הייחודית למנועי SUZUKI מאפשרת הנעת נגיעה וניצוץ רב עוצמה. ידית הילוכים נוחה וידידותית הילוכי F-N-R העברה חלקה בין ההילוכים מערכות אלו ואחרות רבות המותקנות במנוע זה מביאות אותו לרמת ביצועים ואמינות הגבוה ביותר בתחום זה בעולם הוסיפו את נפח המנוע 302cc והרי לכם המנוע החזק ביותר בקטגוריה זו בעולם, למנוע ניתנת שנה אחריות.
שיא-ספיד יבואן בלעדי בישראל.
נתונים טכניים למנוע DF20A
סוג מנוע | 4 פעימות DF20A |
אספקת דלק למערכת |
הזרקת דלק אלקטרונית
|
גובה קיר אחורי מומלץ (מ"מ)
|
508 |
מערכת הנעה |
משיכה ידנית |
משקל-ק"ג |
ברך קצרה:44 ברך ארוכה:45 |
מספר צילינדרים | 2 |
ספיקת בוכנה ס"מ(CU) | 327(20.0) |
בורה × בשבץ מ '/ מ' (אינץ') | 60.4 × 57(2.38 × 2.24) |
כ"ס מרבי תפוקה (PS) / סל"ד
|
14.7
/ 5,800
|
בהילוך גבוה טווח פעולה סל"ד
|
5,300 - 6,300 |
היגוי | TILLER מוט הגהה |
נפח PAN שמן מואר.(ארה"ב / Imp. Qt.) |
1.0(1.06/0.88) |
מערכת הצתה | DIGITAL CDI |
אלטרנטור |
חשמלי: V 12A12, ידני: V
6A12
|
השמת מנוע
|
שאר הר
|
שיטה | הטיה ידנית |
יחס GEAR
|
2.08 : 1 |
ידית הילוכים | F-N-R |
מהיציאה |
דרך מהיציאה
HUB
הנכס
|
כונן הגנה
|
גומי
HUB
|
גודל פרופלור(אינץ) |
9-1/4 × 8 |
יצרן | Suzuki |
---|---|
משקל (ק"ג) | 45 |