אין לך מוצרים להשוואה.
חברת שיא-ספיד מייבאת לישראל את היצרן המוביל והגדול בעולם ביצור סירות פדלים - Pelican המייצר יותר מ-35 שנה דגמים שונים של סירות הנפוצות ביותר בעולם בתחום זה. הסירות בנויות מפוליאתילן RAM-X דבר המקנה לסירות חוזק עליון עמידות בתנאי עבודה קשים לאורך שנים, תחזוקה נמוכה ביותר, כושר ציפה ונשיאת משקלים גבוה ביותר. משקל הכלים נמוך, הגימור גבוהה וידידותי למשתמש, סביבת המשתמשים נוחה ומסופקת עם מירב הפינוקים. הסירות מיועדות לשימוש בים, באגמים, בנחלים ובנהרות. הן בטיחותיות ביותר, יציבות ומסופקות בשלל צבעים.
חומר הבניה פוליאתילן RAM-X כל מוצרי החברה מיוצרים מפוליאתילן RAM-X. החומר פותח על ידי חברת COLEMAN בשנת 1969. החומר קל, חזק ובעל עמידות מדהימה לאורך שנים,הבניה בחומר זה עם האמצעים הטכנולוגים הגבוהים העומדים לרשות החברה וצוות פיתוח המוצרים המיומן מיצרים כלים בעלי גימור מדהים, עמידות גבוהה למפגעים החומר חוזר למצבו המקורי גם לאחר מכות ופגיעות, הכלים בעלי נוחות, בטיחות ואיכות בלתי מתפשרת לכן כאשר אתם קונים משיא-ספיד מוצר של PELICAN אתם עושים את הבחירה הנכונה. |
|
מערכת הנעה ייחודית
מערכת ההנעה בסירות של Pelican היא ייחודית במינה ומאפשרת למשתמשים התקדמות רציפה במהירות עם השקעת כוח מזערית, דוושות ההנעה בנויות על ציר חזק ביותר מפלדת אל-חלד או נירוסטה. הפדלים ממוקמים על הציר ב-90% דבר המקנה למשתמשים יותר נוחות וכוח דחיפה. מערכות ההנעה ממוקמות בקדמת הסירות דבר המאפשר שימוש בתנאי גלים ורוח.
המדחף בנוי מחמישה להבים רחבים הניתנים להחלפה בקלות, המערכת מאפשרת לסירה להתקדם במהירות כשבכל עת שלושה להבים נמצאים בתוך המים, דבר המקטין בצורה ניכרת את רעש הלהבים במים ויוצר התקדמות רצופה וחלקה.
|
כפות המדחף מתחברות בחיבור מהיר, הכפות בנויות מחומר חזק ביותר ומספקות את הדחף הגבוה ביותר בתעשייה, בעת תקלה אפשר להחליף את הכפות בקלות. רק לחבר ולהמשיך בשייט. |
|
רגליות ההנעה (הפדלים) בנויות בזווית של 90 מעלות - שיטה ייחודית המעניקה הנעה חלקה, יעילות ביצועים והתקדמות מהירה במים. |
|
לכל דגמי הסירות ניתן לרכוש מאחז למנועים חשמליים על מנת לחבר מנועים חשמליים בהספקים שונים. |
|
לסירות של PELICAN מדחף ייחודי בעל חמש להבים רחבים מאוד המחולקים בצורה ייחודית שלושה להבים מניעים את הסירה בכל זמן, מערכת זו מאפשרת הפחתת מאמץ המפעילים בצורה ניכרת ויציאת חלקה של הלהב מהמים, במדחף זה ישנה ירידה ניכרת ברעש הלהבים בזמן החתירה, שמירה על מומנט כוח קבוע ורציף בתנועה. מיקום המדחף בקדמת הסירה יוצר הנעה ישירה חזקה וישירה בלאי מזערי למערכות ההנעה. להבי המדחף נשארים במים גם בזמן גלים ורוח. |
8 פריט(ים) | הצג לעמוד |
הצג כ: טבלה רשימה | מיון לפי |
8 פריט(ים) | הצג לעמוד |
הצג כ: טבלה רשימה | מיון לפי |